reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

reklama

Chile

Zemetrasenie na severe Chile

gladys tapia

Zemetrasenie na severe Chile

Santiago de Chile, 8 február (EFE). Zemetrasenie o magnitúde 5,6 Richterovej stupnice otriaslo Atakamskym regiónom, na severe Chile. Nehlasili sa ziadneobete a ani znacne skody.

  • 8. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 468x
  • 0
Z Chile s laskou - desde chile con amor

gladys tapia

Z Chile s laskou - desde chile con amor

Dnes uz od skoreho rana sa v Chile zivot zas zastavilt. Teraz ale nie koli zemetraseniu ani koli strajkom. To dnestne spomalenie je koli tomu, ze cela krajina ma srdce v pusti Atakama.

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 6
Termoelektraren Suez Energy potvrdena, start prirodnej katastrofy?

gladys tapia

Termoelektraren Suez Energy potvrdena, start prirodnej katastrofy?

Firma Suez Energy si to zamierila do Chile, a predlozila pred statne urady projekt na vytvorenie termoelektrarne v blizkosti morskej rezervacie v Punta de choros, v stvrtom regione. Prave v tychto dnoch, 19 clenna komisia uradu COREMA (regionalna komisia zivotneho prostredia) dala zelenu tomuto projektu. Ak sa naozaj uskutocni vystavba elektrarne, bude tento morsky raj zniceny, bude koniec domovu Houmboldtovych tucniakov.

  • 25. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 548x
  • 0
Viac ako 40 dni hladovky chilskych indianov Mapuches

gladys tapia

Viac ako 40 dni hladovky chilskych indianov Mapuches

Na Chile sa mnohi pozeraju ako na moderny a demokraticky stat. Pravda je, ze po tom co sa demokracia do Chile navratila v roku 1989, chilska spolocnost presla procesom tranzicie, ktory bol dlhy a bolestivy. Je smutne si uvedomit ze po viac ako dvaciatich rokoch, v Chile stale pretrvavaju poniektore zakony zdedene z Pinochetovej ery, pretoze sa nedoslo k politickej dohode.

  • 24. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 725x
  • 0
Chislky banici si to zasluzia.

gladys tapia

Chislky banici si to zasluzia.

17 dni cakania, 17 dni prebdenych noci, 17 dni dufania ze sa stane zazrak. Chile sa modlilo 17 dni za banikov ktory su stale uvazneny 700 metrov pod zemou. Zatial to prezili a dufam ze to preziju. Stali sa narodnymi hrdinami, stali sa poslami dobrych sprav.

  • 23. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 7
reklama
MS - zapas Chile - Spain

gladys tapia

MS - zapas Chile - Spain

Dnes sa hra rozhodujuci zapas skupiny H. Spanielsko a Chile dnes ziju futbalom. Obom ide o postup, obom ide o splnenie sna.

  • 25. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 454x
  • 0
Dnes fandim Chile, budem sledovat zapas.

gladys tapia

Dnes fandim Chile, budem sledovat zapas.

Dnes rano som sa zobudila s tusenim ze na cosi som zabudla. Ano, je to tak, zabudla som na zapas Chile. Moja dalsia otazka bola, a ako ho budem sledovat, ked som tak daleko?

  • 16. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 385x
  • 2
Zemetrasenie v Chile - takto nejako to vyzeralo 27/02/2010 - video

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - takto nejako to vyzeralo 27/02/2010 - video

Neviem ci ste nejake tie videa videli, zemska sila je velka...mne z toho naskocila husia koza. V Chile sa zem stale trasie, ludia su nervozny, nevedia co maju este ocakavat.

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 764x
  • 2
Chile dnes meni prezidenta - triasla sa zem.

gladys tapia

Chile dnes meni prezidenta - triasla sa zem.

Je 11 marec 2010, je uz po volbach a nicivom zemetraseni, dnes sa Chile zas nachadza na titulnych strankach novin. Teraz ale koli politike. Sebastian Pinera sa dnes stane Chilskym prezidentom. Michelle Bachelet mu dnes prenecha oficialne post prezidenta.

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 11
Zemetrasenie v Chile - Majstri sveta v solidarite

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - Majstri sveta v solidarite

Praca, praca, praca. Vraj slachti. Moja odpoved je, "ano aj". Po hektickom tyzdni som v minly piatok nasadla do lietadla. Smer domov. V Barcelone bolo krasne pocasie. Doma ma uz netrpezlivo cakali. Zhodila som moj kancelarsky prevlek, pousmiala, rozstrapatila si vlasy, konecne som to bola zas ja. V tento piatok som vsak doma bola len telom, dusou som bola v Chile.

  • 9. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 837x
  • 5
reklama
Zemetrasenie v Chile - velka zbierka uz je v plnom prude

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - velka zbierka uz je v plnom prude

Mily moji, narodna zbierka Chile pomaha Chile je uz v plnom prude.

  • 6. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 915x
  • 8
Zemetrasenie v Chile - Solidarny Banner pre Chile

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - Solidarny Banner pre Chile

Tento prispevok bude velmi kratky ale za to myslim si, ze asi najuzitocnejsi. Nasla som banner ktorym sa moze vyjadrit solidarita s Chilskym ludom aspon takto, na dialku.

  • 5. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 666x
  • 2
Zemetrasenie v Chile - "Chile pomaha Chile"

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - "Chile pomaha Chile"

Chile sa pomali mobilizuje a stavia sa voci katastrofe ktora ho postihla. Na zajtrajsiu piatkovu noc sa pripravuje narodna zbierka pre prostihnute oblasti.

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 7
Zemetrasenie v Chile - rychla reakcia Google

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - rychla reakcia Google

Hovori sa ze vsetko zle je na nieco dobre, hoci v chilskom pripade je toho zleho velmi vela.

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 992x
  • 3
Zemetrasenie v Chile - Hugova story

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - Hugova story

Hugo je priatel mojej sestry. Pochadza z maleho pobrezneho mestecka ktore sa vola Lota. Toto mesto lezi na juhu Chile, blizko mesta Concepcion, co bolo epicentrom sobotnajsieho zemetrasenia. Nazov Lota, ma indianske korene, menovite indianov Mapuche.

  • 3. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 784x
  • 0
reklama
Zem sa triasla v Chile a ja som sa triasla doma.

gladys tapia

Zem sa triasla v Chile a ja som sa triasla doma.

Minulu sobotu by som najradsej vymazala z pamate. V Chile sa nad ranom o 3:30 zatriaslo vsetko, uplne vsetko.

  • 2. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu