reklama

Zemetrasenie v Chile - moj brat ma dnes 30 rokov

Je uz neskoro v noci, davno po polnoci, pozeram si postu a v tom vidim ze moj brat Enrique je online. Potesilo ma to, budem prva ktora mu zablahozela k narodeninam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zacali sme rozhovor: enrique : Ahoj sestra me : Hej! Si zapojeny! enrique : Ano, vratil som sa do kancelarie. me : Ah, ako dobre. Tak teda vsetko najlepsie k narodeninam. My tu uz mame 10 marec. enrique : Ako ta mozem vidiet? me : Nemam tu webcam. :-((( enrique : tento krat ja mam :-) me : Co robis tento vikend? Pojdes pozriet nasich? enrique : Neviem, vyzera to tak ze budeme pracovat s helikopterou. Takze tu budem musiet ostat cez vikend. me : A co budete robit? Uz s nou pracujete? Nie je to velmi nebezpecne? enrique : Nie este nie, podla vsetkeho zacneme v piatok. Nebezpecne je to dost, ale treba mat studenu krv a verit si. me : Ah, davaj si velky pozor na seba, dnes mas narodeniny! enrique : OK, sedi vec. Sestra, ty predsa vies aky som a okrem toho, jedna vestica mi povedala ze zomriem na starobu a ze budem strasne otravny dedo. me : Ako budes oslavovat narodky?enrique: Tu nijako, musim velmi skoro vstavat, takze nemam cas na oslavy. Mozno za dva tyzdne nieco usporiadame, ked sa vratim domov. enrique: SESTRAAAA, prave sa zas zem trasie! A ako silno...ufff, ufff...aaahhhh. Este pokracuje...ahhh No uz je po tom...ah ako dobre.1:17 AM me : Coooo? Nesrandujes, ze? enrique : Prave to preslo, ale pocuj fakt sa to silno triaslo. Az sa mi posunul stol. A ja som tu sam na stvrtom poschodi. me: Eño ty si tam sam? Vedia kolegovia ze si v kancli? Prosim ta davaj si na seba pozor! 1:21 AM enrique : Ano chalani vedia, su v posilovni. Neboj budovy Codelca vydrzia aj bombovy utok.

Moj brat pracuje v povrchovej medenej bani Andina ako protilavinovy bezpecnostny technik. Tato bana sa nachadza 80 kilometrov severovychodne od Santiaga de Chile. Lezi v nadmorskej vyske medzi 3700 a 4200 metrov. Andina produkuje rocne 219.554 ton medi a 2.133 ton molibdenu. Moj brat pracuje v tom co ho bavi, lezie po skalach, beha po hrebeñoch, jeho skupina robi preventivne protilavinove vybuchy, je v prirode ktoru ma tak rad. Par kolegov z jeho prace koli zemetraseniu stratilo uplne vsetko. V Codelcu vsak zivot ide dalej.



Mily brasko VSETKO NAJLEPSIE K TYM TVOJIM 30 NARODENINAM!!! :-)))

gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu