reklama

Španielske okienko 16 - moj projekt

Pred par mesiacmi som mala jeden napad. Dnes je ten napad projektom ktory ma nadchol, a nielen mna ale este zopar spanielov ktory mi fandia. Dufam, ze aj Vas zaujme, a pobavite s nami. Vsetko sa to zacalo ked som premyslala zmenit zamestnanie. Prisla som na to, ze jedine co viem a este k tomu ma aj bavi, je spanielcina. A tak som sa rozdohla nieco s tym spravit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Moja stranka o spanielcine pod nazvom "www.pospanielsky.com" sa zacina budovat. Este chyba vela k tomu aby mala format taky aky si predstavujem, ale predsa len, musela som Vam to oznamit. Uz sa da v nej aj cosi najst. Pomalicky ju zacinam krmit podcastmi. Avsak, je na nej este vela vela prace.

Napad je takyto, ucit a rozsirovat spanielcinu formou podcastu, v nasich koncinach. Nahravky sa daju stiahnut a potom prehrat kdekolvek, alebo ak nechcete nic stahovat, si ich mozte len vypocut cez streaming.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na stranke coskoro najdete v sekcii "veticky" vety ktore sa bezne pouzivaju v hovorenej spanielcine (na ulici, porekadla, slangove vyrazy); v sekcii "audio-knihy" uryvky z knih alebo aj mojich pisaniciek. Sekcia "spanielske stretko - kontakty" by mala sluzit ako ktontakt medzi ucitelmi/lektormi a studentmi spanielciny ktory sa hladaju, alebo chcu spojit. Rada by som bola ak by prave "www.pospanielsky.com" bolo takym tym "bodom stretnutia" pre tych ktory maju spanielcinu radi.

Spanielcinari, ak ste co len trosku zvedavi, nevahajte nas navstivit.

Estais todos muy bienvenidos.... :-)

Takze, hasta la victoria amigos!

gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu