reklama

Mety

Ked som mala 26 tak som si dala za moje ciele do tridsiatky zopar met. Tak napriklad: stabilnu pracu, s pracou by prisli bubaky. Mat vlastne byvanie, s tym by som mala zaistene moje zazemie. Mat pri sebe niekoho kto by ma mal rad a chcel by somnou zalozit rodinu, a tak by prisli miminka. Moje predsavzatia ale posli do haja ked som v den mojich tridsiatin pozerala na moju narodeninovu tortu plnu sviecok a spomenula si na ne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zrazu sa mi zdalo, ze uz v zivote moje mety nedosiahnem, pretoze svet treba vnimat inac a tak som sa rozhodla si zivot len uzivat tak ako plynie a nic dolezite neplanovat. Poniektory kolegovia v praci (hlavne ty 40tnici) mi casto pripominali, ze biologicke hodinky v 30tich uz tikaju silnejsie ako pred tym. Dakujem im za ten takt.

Nuz, co sa ale nestalo...

Pred dovrsenim Kristovych rokov na mna tie vysnivane mety spadli vsetky naraz, a zrazu som sa ocitla v hotovej veci a v peknej kasi. Staci tak malo a vsetko to, po com tuzite pride necakane, a ani neviete preco z toho vsetkeho mate panicky strach. Opakujem...PANICKY STRACH!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moj priatel ma z nicoho nic poziadal o ruku v najhorsom moznom momente, tam kde clovek nema kde újst. V lietadle. Ostala som sa na neho divat, a premyslala ako reagovat. Ci zacat jasat, alebo ronit slzy. Ponavrate domov nas to stalo zopar tyzdnov debat a argumentov, az na koniec sme to oznamili nasim rodinam. Tym sa zacal nas boj s uradmi.

V spanielsku si uradnici ziju velmi dobre, oni totiz neranajkuju doma ale v praci. Minimalne na pol hodiny si odbehnu do nejakeho baru na kavicku a chlebicek aby nahodou neodpadli pri vykonavani ich pracovnych povinnosti. Zle je na tom to, ze z oddelenia idu v skupinkach po 3-4. A tak rad na úrade rastie a rastie. Niekedy koncom marca sme konecne obdrzali nas termin a teraz uz len trpezlivo cakame na den D.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tym si mozem metu "milujuci partner" zafajknut.

Na rad prislo byvanie. Mat vlastnu strechu nad hlavou je tu v Spanielsku v tychto casoch komplikovana zalezitost. Mlady ludia bez pomoci rodicov a velkych uspor tu nemaju sancu na obdrzanie uveru. My patrime prave do tejto skupinky ludi. Dalsim problemom pri kupe bytu v Barcelone je cena, umiestnenie a rozloha. Nastastie je kriza, a ceny bytov tu klesaju jedna radost. Treba byt trpezlivy a vyckat si az kym nevyjde na trh nieco, co splna vsetky poziadavky kupcu. My sme to mali jasne, byt sme zacali hladat v momente ked sme sa rozhodli sa zosobasit. A tak sme jazdili motorkou po celej Barcelone krizom krazom cely november a december nahliac sa za nasim vysnivanym hniezodckom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo to sialene, v priebehu par dni some mali v malicku vsetky internetove stranky ktore sa zaoberaju nehnutelnostami, niektore inzeraty sme vedeli naspamat. Boli sme ako dvaja blazni, miesto sobotnajsieho vecerneho filmu sme sliedili po internete a hladali. Az raz skormuteni a uzimeni sme sedeli doma pili teply caj a len tak nahodou sme si vsimli jeden inzerat. Bol novy. Pozreli sme si fotky. Mne nic nehovorili ale priatela nadchli a tak nastojil aby sme si pytali viac informacii.

Pan z realitky nas pozval na obhliadku este v ten den. V tedy som vyhlasila ze ja nikam nejdem, a ak pojdem prestanem na isty cas hladat, ze to nema cenu. Priatel vsak povedal ze on citi v kostiach, ze je to posledny krat co ideme pozerat nieco z inzeratu a ze to bude ten nas vysnivany domov. Dala som mu podmienku, musime tam ist metrom, ja viac na motorku nesadnem! A tak sme objavili ten "BYT" koli ktoremu sa zadlzime na cely zivot. Sila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tedy sa zacal nas boj o hypoteku. Bolo to zdlhave natahovaniesa s bankami, potrebovali sme pomoc, radu, skusenosti. Zazili sme vela zvratov vo vyjednavaniach podmienok uveru ale na koniec sa nam podarilo to co sa zdalo nemozne. Banka nam poskytla uver. Raz sa nam stalo, ze banka nam zamietla uver koli tomu, ze nie sme spanieli, oznamili nam to do oci.

Meta, "vlastneho hniezdocka bola na dosah".

Poznate prislovie, "nestastie v hre, stastie v laske". Tak v mojom pripade by to malo zniet takto: "Nestastie v praci, stastie v hypoteke." Presne na druhy den od podpisania kupno-predajnej zmluvy ma z nicoho nic vyhodili z prace. Nasa financna situacia bola po kupe bytu na bode mrazu, a zrazu nam z odstupneho padli do lona bubaky. Cela ta zalezitost sa zomlela velmi rychlo. Nestastna som bola len v den vyhadzovu, potom som uz zas ako vcelicka pracovala na vyrieseni situacie. Vedela som ze je len na mne sa zamestnat co najskor.

Dnes mozem povedat....meta "stabilna praca" je v suchu.

gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu