reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

reklama

Enrique

Zemetrasenie v Chile - moj brat ma dnes 30 rokov

gladys tapia

Zemetrasenie v Chile - moj brat ma dnes 30 rokov

Je uz neskoro v noci, davno po polnoci, pozeram si postu a v tom vidim ze moj brat Enrique je online. Potesilo ma to, budem prva ktora mu zablahozela k narodeninam.

  • 9. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 942x
  • 0
Vrch San Gabriel, Chile.

gladys tapia

Vrch San Gabriel, Chile.

Som horolezec telom a dušou. Momentálne žijem v Santiagu de Chile na predmestí. Narodil som sa v Nitre a vyrastal som na jednom nitrianskom sídlisku. Rok 1989 bol rok plný zmien skoro na celom svete, aj v mojom živote nastala jedna radikálna zmena. Pretože diktatúra v Chile bola na sklonku, moji rodičia sa rozhodli presťahovať do Santiaga. Od malička som mal rad hory a prírodu, moja mama je zo Spiša a moje prázdniny som často trávil v Slovenskom raji.Chilská príroda ktorá je veľmi rozmanitá mi učarovala. Lezenie v takomto úžasnom prostredí mi prináša radosť na duši a preto by som vám rad priblížil aké je to liezť po Chilských Andách.

  • 29. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu