reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

reklama

ine

Zivot je zmena alebo zmena je zivot.

gladys tapia

Zivot je zmena alebo zmena je zivot.

Zmeny su vec prirodzena a mali by sme ich brat pozitivne. To si aj ja hovorim ked sa mi nejaka prihodi. Dnes som ja sama odstartovala jednu zmenu v mojom zivote. O tyzden menim zamestnanie.

  • 23. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Vlakove nestastie v katalanskom Castelldefels

gladys tapia

Vlakove nestastie v katalanskom Castelldefels

Nestastna Svatojanska noc zastihla mestecko Castelldefels nedaleko Barcelony. Len tazko si clovek moze predstavit rozsiahlost tej tragedie.

  • 25. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ked simulovanie bol moj chlebik kazdodenny

gladys tapia

Ked simulovanie bol moj chlebik kazdodenny

Nie je to tak davno co som sa venovala tomu co ma najviac bavi, a co nadovsetko milujem. Cistenie odpadovych vod je moja srdcva zalezitost. Pocas mojho studia na vysokej skole som mala moznost vyskusat si ake je to byt v terene, ale aj laboratoriu; ake to je sledovat biologicke a chemicke procesy.

  • 5. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Amandine cestovatelka

gladys tapia

Amandine cestovatelka

Moja francuzka priatelka Amandine sa minuly rok vydala na cestu po Azii a Australii, ty ktory ovladate anglictinu a radi cestujete citajte dalej.

  • 23. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 3
Ta sopka nas dobre zaskocila

gladys tapia

Ta sopka nas dobre zaskocila

Tento vikend nemal byt nicim vynimocny, ale teraz uz je. Vdaka tomu ze Islandska sopka ktora nedavno vybuchla narobila sarapatu na letiskach Europy, je pre mna tento vikned iny. Nemozem letiet domov, je to priam nemozne.

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Londyn - uzavrete letiska

gladys tapia

Londyn - uzavrete letiska

Erupcia Isladskehej sopky je pricinou uzatvorenia letisk v Londyne.

  • 15. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Tradicie

gladys tapia

Tradicie

Minule som mojim priatelom vysvetlovala ako to u nas na Slovensku vyzera ked je velka noc. Usta mali otvorene a viacerim z nich sa na tvari objavil usmev.

  • 14. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
O mne bezo mna, uz mam v tom jasno.

gladys tapia

O mne bezo mna, uz mam v tom jasno.

Hrali ste sa uz niekedy na telefon? Viete, to je ta hra ked na zaciatku sa jednemu hracovi posuska nejake "slovo". "Slovo" potom koluje az k tomu poslednemu v rade. Tato hra je velmi zabavna, pretoze ludia su schopny to slovo paradne zkomolit. Ludia povacsine pocuju len to co chcu.

  • 19. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
O mne bezo mna.

gladys tapia

O mne bezo mna.

Nasa firma je koli krize na lopatkach. Uz minuly rok prepustili 570 zamestanancov. Vacsinou to boli externisti. Po firme sa posuskava, ze sa chysta dalsia vlna prepustania.

  • 16. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Ked Ryanairom cestujes z Bratislavy do Barcelony (aktualizovany 26/06/2015).

gladys tapia

Ked Ryanairom cestujes z Bratislavy do Barcelony (aktualizovany 26/06/2015).

Blizi sa jar a potom leto a s tym aj prazdniny a to magicke slovo "dovolenka". Aj ked chyba este zopar mesiacov aby sme zase behali v kratkom rukave a slapkach, nikdy nie je zle sem tam utiect z rutiny.

  • 3. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu