reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gladys tapia

gladys tapia

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne zijem mimo slovenska.http://www.pospanielsky.com/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEnriquespanielcinaChileinerecepty

reklama

recepty

S vareškou - Kukuričný kolač - na slano

gladys tapia

S vareškou - Kukuričný kolač - na slano

Dnes je krasne slnecne rano. Adamko je uz v jasliach. Metro je plne ludi, hlava na hlave. Ja zacinam byt nervna. No vsak nieco mi v kutiku duse hovori, klidek, mysli pozitivne, ved je jar. A tak na zachranu mojej dobrej nalady som si spomenula na Chilsky kukuricny kolac a na moju rodinu tam daleko a ludi ktorych mam rada a uz davno nevidim. Od vtedy co mi prisiel na um sa mi zbiehaju slinky. Usmievam sa so slinkami v ustach a mam ovela lepsiu naladu. Ten stisk v metre mi ostal byt ukradnuty. Dnes sa s vami podelim o ten super recept na Kukuricny kolac.

  • 11. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 2
S vareškou - priprava chilskeho Pebre

gladys tapia

S vareškou - priprava chilskeho Pebre

Chile je zname medou, chilskym liadkom, vinom a aj dobrym hovadzim masom. Ked doma oslavujeme alebo sa organizuje nejaka akcia, nemoze na nasom stole chybat aj priloha (salsa) zvana "Pebre".

  • 2. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
S vareškou - chilsky bôbový šalat

gladys tapia

S vareškou - chilsky bôbový šalat

V komentároch jedného môjho Španielskeho okienka ste mi napísali že mate záujem aj o nejaké juhoamerické recepty. V Chile som objavila mnoho dobrôtok, hlavne teda zeleniny a ovocia ktoré som na Slovensku vôbec nevidela, alebo priam prehliadala. Jeden z tých nie veľmi populárnych bol práve bôb. U nás v rodine mame na tému "bôb" aj veselú historku ktorá stoji za to. Preto k tejto strukovine mam trošku "vyzácny" vzťah.

  • 28. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu